9 Temmuz 2010 Cuma

Takıntı (m) ...

Takıntılarınız var mıdır bilmiyorum? Benim var...


Hayatım boyunca çok fazla takıntılarım olmadı, genelde insanlar ile diyaloğum iyi olduğunu düşündüm, onların hal ve hareketlerine, kıyafetlerine, davranış şekillerine çok fazla takılmadım.

Bir şey hariç...

O da bayan arkadaşlarımın ojeleri :)) Evet, oje takıntım var ciddi anlamda.

Oje takıntısı aslında ojeden kaynaklanan takıntı değil, biraz kendimce estetilk bir takıntı.

Bir kadının tırnağına sürdüğü ojenin bütün olarak durması bence çok estetik, renginin pek önemi yok ama o ojeden tırnak üzerinde parça parça kalması, işte o beni öldüren bir takıntı. Yani dünya güzelini getir yanıma, tırnaklarında oje parçaları dursun (hele de kırmızysa), mümkün değil, dünya güzeli demem :)))

Ellerin insan vücudundaki en estetik yerlerden birisi olduğunu düşünüyorum, bakımlı güzel elleri olan insanların poziitif enerji verdiğini düşünürüm, bir de dikkat ederseniz en çok kullandığımız organlardan birisidir ellerimiz, bir şey anlatırken, ellerimiz sürekli karşımızdakinin görüş alanı içindedir.

O el parmaklarında kırmızı bir oje düşünün, yarısı gitmiş, diğer yarısı duruyor, şimdi bu manzaranın hoşa giden bir tarafı olabilir mi? Ben kesinlikle karşımda böyle bir olay olduğun da, konuşmaya konsantre olamıyorum, içimden bir koşu gidip aseton almak, hemen o tırnaklardaki ojeleri silme geçiyor :)))

Bir de tabi el tırnakları ile ayak tırnakları arasındaki uyum, birbirinden farklı oldu mu da aynı etkiyi yaratmasa da bezner bir etki yaratıyor. Düşünsenize, ayak turnakları siyah oje, el tırnakları açık pembe, nasıl bir uyum olabilir?

Bilmiyorum, bu veya benzeri sizlerin ne takıntıları var....

Sevgilerimle,
Haluk