9 Temmuz 2010 Cuma

Doğum günüm ve Canım babamın mesajı ...

Bir kocaman teşekkür dedim, kime mi, öncelikle canım Annem ve Babama, beni dünyaya getirdikleri, büyüttükleri, okuttukları ve bugüne kadar getirdikleri için, sonra her ne olursa olsun yollarımız ayrıldıysa da sevgili eski eşime, bana dünyada hiç bir şeye değişmeyeceğim canım oğlum Hazar'ı verdiği için, sonra her zaman yanımda olan, beni seven, yeri geldiğinde koruyan canım kardeşim ve eşine, sonra hayatıma giren, güzelleştiren, seven, sevmeyle kalmayıp yaşamımızı hep mutlu geçirmek için çabalayan sevgilim Pınar'a ve en son sizlere, hepinize, arkadaşlarım, dostlarım dediğim sizlere.


Sevgilimin hazırlamış olduğu, içinizden bir çok arkadaşımın sevgiyle görev aldığı bu güzel organizasyona, katılan veya katılamayan tüm sevgili dostlarım ve arkadaşlarıma. Hepinizin emeği ve sevgisi vardı bu gece, biliyorum katılamayanlar sevgilerini gönderdi kalplerinden, kimileri de aradı iletti, kimileri mesaj yazdı, kimileri mail attı, kimisi de telefon etti.

Çok içten, hiç bir ayrım yapmadan beni anımsayan ve seven tüm dostlarıma, arkadaşlarıma, hepinize teşekkür ederim, bu yazıyı okuyorsanız eğer bilin ki bu geceme katıldınız, benimle, bizimle birlikte eğlendiniz, güldünüz bu gece. İsimleriniz yazılarda, fotoğraflarda yoksa sakın düşünmeyin ki yoktunuz, vardınız, benimle bizimle birlikteydiniz.

Çok duygusal bir yazı yazmak değil amacım ama sizlerin göstermiş olduğu sevgi ve saygıya müsade edin bir gün de duygusal yanıt vereyim, çünkü gerçeekten 50 senemi kutlarken baktığım ve kendimle gurur duyduğum en önemli şey, sizlersiniz, kurduğum dostluklar, arkadaşlıklar. Gerisi hiç önemli değil, bir çok şey olup bitiyor yaşamımızda, baktığınız da yanınızda kim var veya kimler her an sizle birlikte bunlar önemli.

O yüzden izin verin, bir kez daha tekrar edeyim, hepinizi seviyorum, değer veren, emek veren, paylaşan sizleri seviyorum, iyi ki varsınız, iyi ki benimlesiniz.

Uzun bir yazı oldu biliyorum, ama son sözlerimi Canım Babamın bana 25.10.2007 senesinde doğum günüm için yazdığı ve HAYAL DÜNYAM'da asılı durup hemen hemen her gün baktığım yazı ile sonlandıırmak istiyorum.

Sevgili Haluk,

Bilirmisin,
Ağaçların yaşları da yıllık hesaplanır
Her yıla bir halka
O halkaları ağacı kesince görürsün
Bir çizgi gibidir
Yılların anıılarını birbirinden ayırır, saklar
Sanki; Yeni yıl yaşamın eski yılına bağlı olmasın der
Sevgileri, üzüntüleri, korkuları hep çizgide kalır
Dışındaki kabuğu görürsün yalnız
Hiçbir şey de söylemez
Yine yeşil yaprakları, renkli meyveleri olur
Yeni yaşını dallarıyla yapraklarıyla
Çiçekleriyle yaşar

Sevgili Haluk
Senin de yeni yaş yılın kutlu olsun
Sağlık ve mutluluk diliyoruz
Öpüyoruz
Annen - Baban

25.10.2007


Hepinize tüm kalbimden sevgiler ile, sizleri seviyorum.



Haluk İlhan

25.10.2009 08:00