16 Temmuz 2010 Cuma

Metin Hara'ya açık teşekkür ......

Hiç tanımıyorum, adını da daha önce duymadım, son bir ay içinde de adını en çok duyduğum kişi oldu ve ben METİN HARA'ya buradan şahsım adına teşekkür etmek istiyorum.

Neden adını bile duymadığın, tanımadığın birisine teşekkür ediyorsun diye düşünebilirsiniz. Öyleyse önce onu anlatayım.

Canım sevgilim oldum olası mistik olaylara, enerji alış verişlerine meraklı. Meraklı olmasının da ötesinde uzun yıllardır bu konuda okumadığı kitap kalmamış, seminerleri takip etmiş, bu konuda çalışanlar ile gitmiş, görüşmüş, konuşmuş. Ve tabi hepsinden öte Pozitif Enerji gücüne inanmış durumda.

Bir akşam Saba Tümer'in programında Metin Hara'yı dinledikten sonra da, araştırmış, bulmuş ve seminerleri olduğunu öğrenince de gidip kaydolmuş.

Bir ay süre ile haftada iki gün ( Salı ve Perşembe ) ikişer saatlik seminerlerine gitti Pınar. İlk katıldığı günden bugüne ki sonuncusu dün akşamdı, Pınar'daki değişimleri gözlemleme şansım oldu. Heyecanını, arzusunu, öğrendiklerini uygulamasını, paylaşımlarını ve hepsinden öte yaydığı enerjiyi.

Zaten pozitif bir bakışa sahip olduğunu bildiğimden heyecanını ama onun da ötesinde almış olduğu eğitime inancıyla geldiği noktayı ve yaptıklarını görmesem, belki inanmayabilirdim. Son bir ay içinde ondaki değişimlerin hepsinin abartsız pozitif yönde olduğunu söyleyebilirim. Bunun bana ve eminim çevresine yansıması da olayın bir başka güzelliği zaten.

Dün akşam kapanış seansını ve yaptıklarını anlattıktan sonra, en azından ben son bir ayda değişen Pınar'ı gözlemledim, daha güleryüzlü, daha anlayışlı, daha konuşkan ve inanın daha hayat dolu. Sanki yerinde duramayan çocuklar gibi, neşeli ve etrafına güler gözlerle bakan bir Pınar. Yanlış anlaşılmasın bunlar yoktu da son bir ayda geldi demek istemiyorum, tam tersi, hep üstüne koyarak geldi, her seansın sonunda her şeyi paylaştı benimle, Metin'i anlattı, yaptıklarını ve asıl önemli olan kendi düşünce gücü ile YAPABİLDİKLERİNİ.

Bunlara inanan veya inanmayanlar olabilir, açık söylemek gerekirse ben Pozitif bir insan olmakla birlikte bu tarz seminer ve eğitimlerin çok faydalı olacağına inananlardan değildim , değildim diyorum çünkü şimdi inanıyorum, önümde son derece güzel bir örnek var.

Bu sabah Metin Hara ile ilgili internette bir araştırma yaptım, bu konularla ilgili olan arkadaşlarım belki tanıyor lardır ama dedim ya ben bilmiyordum, kim bu kişi ve neden, nasıl bu kadar başarılı olabiliyor insanlar üzerinde.
Bir çok bilgi, haber, yazı var Metin Hara hakkında, ama en güzeli kendi web sitesi. Ve mesajı da çok açık ve net.

" İnsan bedenine güven…  İnsan zihnine güven… İnsan ruhuna güven…”

Web site adresi : www.insanaguven.com


Ben daha fazla onun hakkında yazıp, sizi sıkmayayım, Pınar'ın katıldığı seminerler ile ilgili bilgiler de bu web sitesinde mevcut. Bu konulara ilgi duyan, rahatsızlıkları olan veya kendi bedeninizin gücünü test etmek isteyenler varsa belki katılmak ister.


Sorunuzu duyar gibiyim, peki sen, sen katılacak mısın?


Şimdilik Hayır ama benim yanımda bir katılan var, ondan öğrenmeye çabalayacağım :)


Sevgilerimle,
Haluk
16.07.2010 11:00