9 Temmuz 2010 Cuma

Bir güzel dost - YELDA

Hani arkadaşlarınız, dostlarınız vardır, olmazsa olmazlardan, işte Yelda benim öyle bir arkadaşım, dostum hatta biraz daha öteye gideceğim, kardeşim.


Yelda ile ben daha evliyken netten tanıştık, sanıyorum 1998 sonları, o günlerde MSN ve bugünkü sohbet araçları yok, IRC odaları ve meşhur ICQ var, ICQ üzerinden birbirimizi hiç görmeden uzun uzun sohbetler ettik, o günlerde bile net arkadaşlığı zor sağlanırken biz arkadaştan öte dost olduk, sonra da tanıştık.

Bugün geriye doğru baktığımda geçen yaklaşık 12 senedir hiç birbirimizden kopmamışız, sıkıntılı anlarımızda, neşeli anlarımızda, özel günlerimizde hep birlikte olmuşuz. Her zaman birbirimizi arayıp sormuşuz, bazen görüşemediiğmiz, konuşamadığımız zamanlar olmuş ama bunu hiç dert etmemişiz.

Yelda, diğer adıyla GEYŞAM benim her zaman yanımda yer aldı, bu net dünyasında bir çok arkadaş edindim ama Yelda en eski arkadaşım, her ne kadar adına net arkadaşlığı da deseniz, bugün baktığımda ne MSN de konuşuyoruz, ne bir başka net ortamında, canlı kanlı görüşüyoruz.

Bugün onun doğum günü, her sene birlikte kutladığımız gibi bu sene de birlikte kutlayacağız, bu sefer ben onun hakkında kısa da olsa onu ne kadar sevdiğimi ve yanımda olduğu için ne kadar mutlu olduğumu ifade etmek istedim. Kardeşim olsa bu kadar severim, o yüzden de aile özel günlerimizde bile Yelda'yı hep yanımda görmek isterim ve o her zaman benim yanımda olur.

Son söz sana geyşam, seni ne kadar çok sevdiğimi kelimelerle anlatmak sanırım olanaksız, zaten sevgi adına kelimeleri çok iyi kullanabilen birisi de değilim, ilişkileri güzel yazarım da, sevgi üstüne başarılı olduğumu zannetmiyorum, seni çok seviyorum, iyi ki varsın ve hayatımdasın.

Birlikte ve sevdiklerinle daha nice güzel yaşlar diliyorum Yelda'cığım, tüm mutluluklar senin olsun, o sevgi dolu kalbin hep mutlu olsun canım.

Seni seviyorum.

Çapkının Haluk

21.11.2009
Ortaköy 15:28