9 Temmuz 2010 Cuma

Artık kocan değilim ....

"Artık kocan değilim"

Adam cep telefonu mesajıyla boşandı...

10.04.2009 08:04
Suudi Arabistanlı bir adam, gönderdiği cep telefonu mesajıyla karısından boşandı.

İngiliz Daily Telegraph gazetesinin haberine göre, "cihad için Irak'ta olduğunu" söyleyen Suudi Arabistanlı adam, ülkesindeki karısına artık eşi olmadığı yazılı bir cep telefonu mesajı gönderdi ve daha sonra ayrılığı doğrulamaları için iki akrabasını aradı.

Kızıldeniz sahilindeki Cidde kentinde görülen boşanma davasında, akrabaların ifadesi dinlendikten sonra erkeğin talebi kabul edildi ve böylece Suudi Arabistan'da ilk kez bir çift, cep telefonu mesajı yoluyla boşanmış oldu.

Şeriatın uygulandığı Suudi Arabistan'da erkeğin, karısına üç kez "senden boşanıyorum" demesi ayrılık için yeterli oluyor.
----
Bu yazıyı okuyan bir çok arkadaşım eminim YUH artık, bu kadar da olmaz diye düşünecek.

Peki o zaman sorarım, mail ile iki satır yazıp, artık seni görmek istemiyorum demekten farkı ne bunun? Hatta kadın erkek bir çok arkadaşımız bu şekilde ayrılmıyor mu?

Yani boşanma evliliğin içinde bir sonuç, ayrılıkta flört & sevgili durumu içinde bir sonuç, yani aralarında öyle çokta bir fark yok. İkisinde de iki tarafta razıysa sorunsuz, ama bir taraf razı bir taraf razı değilse sorun yaşanıyor.

Ben bu haberi okuduğumda çok şaşırmadım, hatta doğal buldum, üç kez demeyle, sms mesajı arasında fark yok.

Ancak, bizlerin yaptığı bundan çok daha acı, sevgilinizle sorunlarınızı yüzleşmek yerine, iki satır mail atıp ayrılmayı hiç yakıştırmıyorum. Yaşadıklarının arkasında duramayan, sevmiyorsa, bittiyse neden bittiğini anlatamayacak kadar cesaretsiz olan insanların sürdürdüğü ilişkiden ne hayır gelebilirki.

Ne olursa olsun, sevgi nasıl paylaşılıyorsa, sevgsizlik ve mutsuzlukta paylaşaılabilmeli ve iki tarafta bunu anlayışla karşılayabilmeli, yoksa zaman içinde biz de yukarıda anlatılan durumlara rahatlıkal geliriz.

Sevgiler,

Haluk