10 Temmuz 2010 Cumartesi

Avrupa Turu

Pınar ile birlikte 10 Aralık'ta İstanbul Paris THY yolları ile başlayan Avrupa seyahatimizi, 20 Aralık Köln'den 15:30 uçuşu ile noktalamayı planlamıştık. Son ana kadar herşey yolunda gitti ancak Köln'de aşırı kar ve tipi yüzünden ancak gece 23:00 gibi uçak kalkabildi ve gece 03:00 civarı inebildik ve sonunda sağ salim evimize vardık.

Yolculuğumuzu bir başka notta detayları ile aktaracağım. Bu yazımın amacı, dört kişiye teşekkür için.

Öncelikle sevgilime teşekkür ediyorum, muhteşem uyumu ve herzamanki pozitifliğiyle yukarı ile bağlantıları sayesinde son ana kadar yağmursuz, karsız, problemsiz bir tur yaşadık. Muhteşem fotoğraflar çektik, negatif hiç bir olay yaşamadık, en zor anlarımızda bile birbirimize destek olduk. Bazen haritada yolları kaybettik, bazen onu bolca yürüttüm ama ne yoruldu, ne surat astı, ne kapris yaptı. Gerçekten 10 günün güzel ve keyifli geçmesinde sevgilim Pınar'In çok katkısı oldu.

İkinci olarak sevgili dostum Recep'e çok teşekkür ederim. Onun sayesinde Paris'te, Prag'ta, Amsterdam'da çok ucuza ve çok güzel otellerde kaldık. Şöyle söyleyeyim, mesela Parsi'te bizim iki gece iki kişi ödediğimiz fiyat 90 Euro idi, halbuki otelin bir kişilik gece fiyatı nıormalde 60 Euro idi. Onun acentası ve yardımları sayesinde özellikle konaklama konusunda çok ucuz ama çok kaliteli yerlerde kalabilme şansımız oldu.

Üçüncü olarak cember.net'ten tanıdığım ama bugüne kadar MSN dışında hiç görüşmediğimiz sevgilİ Derya Atas, eminim bir çoğunuz onu cember.net'ten anımsayacak, Avusturya'da yaşayan sevgili avukatımız. Bizi Linz'de öyle güzel ağırladı ki. Linz, 2009'da Kültür başkenti seçilen bir yer, bilmeden, okumadan giderseniz gezmeniz gereken bir çok yerini gezemeden dönebiilrsiniz, ama Derya Linz'de yaşadığı için biz tüm bilgileri Derya'dan aldık, gezmesinden yemeğine, otelimizden bizi uğurlayana kadar hep yanımızda oldu, hem biz çok keyif aldık, hem de birlikte başka turların planlarını yaptık.

Ve son teşekkürüm sevgili dostum Eray, Barbara ve Ella Özcan ailesine. Bizleri iki gece evlerinde ağırladılar, gösterdikleri misafirverperlik, candan sıcacık arkadaşlıkları, Ella'nın tatlılığı ve daha sonra aramıza katılan sevgili Özgür'ün de katkılarıyla sıcacık bir aile ortamı yaşadık. Ella'ya doyamadık. Albümlerde görünce siz de doyamayacaksınız.

Gerçekten bu seyahatimizi bu derece keyifli kılan tüm dostlarıma ve canım sevgilime tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Dile kolay, İstanbul - Paris geliş, Köln - istanbul dönüşü uçakla yapmanın yanı sıra, kiraladığım arabayla da 3.000 km yol yapmışız. Paris - Disneyland - Insbruck - Salzburg - Linz - Matthausen - Prag - Amsterdam - Mönchengladbach- Dusseldorf ve Koln sehirlerini gezdik, 5 ülkeyi dolaşmışız.

Çok güzel fotoğraflar çektik, bu gece kısmet olursa hepsini www.halukilhan.com adresine yerleştireceğim, ama dediğim gibi bu seyahatin güzel tarafı gezi ve fotoğrafların yanısıra edindiğim dostlarımla birlikte olmak ve onların destekleri ile bir şeyleri güzel tamamlayabilmekti ve çok daha hoş oldu.

Canım sevgilim Pınar, Derya, Recep, Eray, Barbara, Ela ve Özgür iyi ki varsınız, sizleri çok seviyorum.