9 Temmuz 2010 Cuma

Bu derbiden utandım ....

Beni tanıyan arkadaşlarım bilir, nedense son 2 3 senedir GS - FB derbilerini seyretmem. O günü genelde yalnız evde geçiririm, telefonlarımı sessize alırım ve maç bitimine kadar kimseyle görüşmem, bu sanırım aşırı heyecanlanmamdan kaynaklanıyor, bu maçı sadece bu maçı kaldıramıyorum.


Dün yine öyle oldu, saat 17:00'den sonra evde telefonumu sessize aldım ve film seyrettim. Maç bitiminde de NTV'yi açtım, 0 -0 olduğunu öğrendim ve sonra olayları izledim.

Bir Galatasaray'lı olarak utandım, kendi takımımdan utandım, verdikleri demeçlerden utandım, koskoca bir Galatasaray Başkanının verdiği demeci, Bülent Korkmaz'ın saçma sapan basın toplantısını, Arda'nın, Ayhan'ın ucuz kabadayı demeçlerini izledim, sonra spor programlarını izledim ve o Sabri'nin yaptıklarını seyrettim, utandım.

Fenerbahçe hakkında en ufak bir şey demeyeceğim, beni de ilgilendirmez, orası Ali Sami Yen sttdı ve Galatasaray'ın evi, rakip takım ne yaparsa yapsın sakin olmak gerekir. Bundan da ötesi en azından vereceğiniz demeçleri, röportajları o kızgınlıkla verip rezil olmayın.

Bir başkana yakıştı mı, bu olaylara meydan veren kendi takım oyuncularını hiç mi görmedin, bir teknik direktöre yakıştı mı, sadece bir kişiyi suçlamak, bir milli futbolcuya yakıştı mı, ben de vurdum, bir daha vurdum demek, bir kaptana yakıştı mı milli takım kalecisi, takım arkadalına saçmalıyor, kafayı yemiş demek...

Yazık, gerçekten çok yazık, Galatasaray'lı olarak çok üzüldüm, hani FB'nin hiç mi suçu yok, vardır, ama ben kendi takımıma baktım da, benim tuttuğum, gönülden bağlı olduğum GS bu değil, ne başkanı, ne teknik direkötür, ne futbolcusu ne de seyircisi, eğer Galatasaray buysa, en büyük takım buysa, ben Galatasaray'lı olmak istemiyorum..

Aradaki kırgınlıkları, anlamsız düşmanlığı bitirmek adına hiç bir şey yapmayan bu insanlar ile devam edersek, yakında kan kavgası da çıkar, bu işten sorumlu olanlar da keyifle seyrederler. Futbolcular da alırlar binlerce Euro'yu, biz de takımımıza laf söyletmeyiz olur biter.

Ezeli rekabet, ebedi dostluk lafları da böylelikle lafta kalır. Gördünüz değil mi, Linclon ile Carlos nasıl birbirlerine sarılmış seyrediyordu olan biteni,.....

Ne diyeyim, Allah Başkanından Futbolcusuna akıl versin, Sayın Adnan Polat'ta devam etsin fedarasyonu suçlamaya, böylelikle sanıyor ki dikkatleri başka tarafa çekiyor, sanmasın ki gerçek Galatasaray'lılar bunları yiyor.

Biz her şeyin farkındayız sayın başkan, sayın Korkmaz ve Arda, Ayhan, Sabri.......

Sevgiler,

Haluk

13.04.2009 09:00