9 Temmuz 2010 Cuma

Bu yazım ERDEM çifti için ....

Uzun zamandır yapmak istediğim bir şeydi, onlar için bir yazı yazmak, bugün paylaşımları görünce tamam dedim zamanı geldi, otur klavyenin başına ve içinden geçenleri dök.


Sanırım bundan iki üç sene önceydi, eski cember.net dostlarımızdan birisi bir gün neden dergi çıkartmıyoruz dedi, hadi toplanalım dedik, konuyla ilgili on - on beş kişi kadar Taksim'de bir yerde toplandık. Sevgili Pınar Erdem ile orada tanıştım, son derece kibar, güler yüzlü ve hoş sohbet bir hanımefendi.

O günden sonra arada sohbet etmeye başladık, kendisi edebiyatçı ve kitap olaylarını en iyi bilenlerden, benim de o zaman yazılarım var, roman denemelerim var, bastırabilir miyim acaba diye sohbet ediyoruz, seve seve yardımcı olurum dedi, biz benim yazılarım ve kitaplarım üzerine bilgi alış verişi yapmaya başladık.

Daha sonra sevgili eşi ve üstadımız Hattat Taner Erdem ile tanıştık, alçakgönüllü bir üstad, hattalığın heralde son noktasında, o sene Ramazan'da Taksim'de minik bir stand kurmuşlardı, orada da ziyaret ettik. Sonra bir çok işi bir arada götüren üstad bizi bir gece şiir dinletine davet etti, ona da gittik ve dostluğumuz daha güçlendi.

Geçen sene doğum günümde hiç haberim olmadan sevgilim Pınar'ın organizasyonu ile Pınar Erdem ve bir kaç arkadaşım el birliği yaptılar ve benim yazılarımı içeren bir kitap hazırladılar, yine bu kitapta yer alan bütün yazılarımın editörlüğünü Pınar Erdem yaptı, hem de hiç bir maddiyat düşünmeden.

Bunlar benimle ilgili yanları ama esas söylemek istediğim her ikisinin hayata karşı gösterdiği birlik ve beraberlik. Adına yazı mı dersiniz, şiir mi dersiniz, hattatlık mı dersiniz, radyo programı mı dersiniz, ne derseniz deyin, ikisi de yaşamlarındaki olayları öyle güzel paylaşıyorlar ki. Hem birbirleri ile, hem bizler ile.

Pınar'ın üstadımızın yaptıklarından, paylaşımlarından, eserlerinden duyduğu gurur ve mutluluğu yaşıyorsunuz, üstadım ne yaparsa yapsın eşinin yanında dikiliyor, destekliyor. Üstadım da en güzel sevgi ve aşk şiirlerini eşi için okuyor, hatta biliyorsunuz arada düetler yapıyorlar ve bizler de bu düetleri keyifle seyrediyoruz.

Hayranım sizlere üstadım ve Pınar Hanım, gerçekten. Bu kadar yozlaşmış, hayatın zor şartlarında ezilmiş, sevgiyi, aşkı unutmuş insanların arasında paylaşımlarınızla ayakta kalıyorsunuz. Birlikteliğinizi alkışlıyorum ve gençlerin örnek almasını diliyorum.

Allah mutluluğunuzu daim etsin, sizi seviyorum......

Sevgilerimle,
Haluk
29.09.2009 11:00