10 Temmuz 2010 Cumartesi

Bahar Gelince ....

Bugünlerde en sık duyduğum söz, özellikle bayan arkadaşlarımdan " Bahar geldi, kendimi müthiş hissediyorum, içim içime sığmıyor ".


Merak ediyorum cidden, bu bahar ilk defa gelmiyor, her sene bahar mutlaka bir kere geliyor, kimine Nisan'da geliyor bu bahar, kimine Mayıs'ta, bazen de Haziran'da.

Bu Nisan-Mayıs-Haziran aylarında içteki coşkunun dışa yansıması da genellikle romantizmsel bir platonik hava oluşturuyor.

Aşk şarkıları, aşk şiirleri, paylaşımların boyutu ve ana teması genelde Aşk ve Sevgi oluyor.

MSN'lere yazılan iletiler, baharı müjdeleyen anlamı, duygulu sözler, paylaşımlar.

Buraya kadar tamam, berbat bir kıştan çıktıktan sonra güneş, çiçek, börtü böcek derken içimizi muhteşem bir iyimserlik havası kaplıyor, sevgilisi olanlar daha çok sevdiğini hissediyor, sevgilisi olmayanlar çok kısa zamanda sevgili olacağını hayal ediyor, evli olanlar için bir yorum yapmayacağım, onlar da nasıl fark oluyor bilemiyorum açıkçası :)))

Benim söylemek istediğim, şu Bahar'ın yaratmış olduğu bu pozitif dünyayı, bu güzel yaklaşımı, insanlara daha sevgiyle baktığımız ortamları neden bütün seneye yayamıyoruz?

Bizi bu kadar iyi hissettiren sadece hava olamaz ki, içimiz istiyor bunu, eh ben içimi bu kadar kontrol edebiliyorsam, açan bir çiçekten, yeşeren bir ağaçtan bu kadar keyif alarak yüzümü güldürebiliyorsam, ılık esen rüzgarın beni mutlu etmesini ve arkadaşlarımla paylaşımlarım da sevgiyi ön planda tutmayı başarabiliyorsam, bunu neden diğer zamanlar yapamıyorum.

Sanırım, baharın gelişinin yarattığı etkiyi önemsiyor ve kendimizle bütünleştiriyoruz, bahar ve kendimiz ve isteklerimiz bir araya gelip, kendimizi mutlu etmeyi başarabiliyoruz, sadece başarmakla kalmayıp, karşımızdaki insanlara da hissettirebiliyoruz.

Söylemek istediğim, bunu başaran BAHAR değil, sizsiniz, siz istediğiniz, arzu ettiğiniz için bahar sizi bu kadar etkiliyor, o zaman bunu sadece bahar geldiğinde değil, her zaman yapabilecek gücünüz var, bu gücü çok daha etkin kullanmalısınız.

Son söz, bahar geldiğinde ne hissediyor, ne yapmak istiyorsanız, asla vazgeçmeyin, bahar geçse de, siz gerçekten onu istiyorsanız, yaparsınız, alırsınız, başarırsınız.

Nice güzel bahar aylarına ve içinizdeki güce ......

Sevgilerimle,
Haluk
Istanbul 08.04.2010 15:40