9 Temmuz 2010 Cuma

Canım Kardeşime sürpriz doğum günü ...

Günlerden 25 Ekim 2008, doğum günüm, Pınar ile erken buluşacağız ve sonrasında DEVRİM filminin galasına gşdeceğiz, sonrasında Ortaköy'de benim doğum günümü kutlayacağız. Saat 17:30 civarı pınar beni arıyor, sen direk sinemaya ge, burada buluşalım diye, gittiğimde ise bir çoğunuzun katıldığı SÜRPRİZ PARTİ ortaya çıkıyor, basılan kitabım, imza günü, sıraya girip bekleyen onlarca sizler.


Gizliden gizliye organize edilmiş müthiş bir parti, davetlilerden ve bu gizli çalışmaya katılanlardan birisi de tabi Sibel, yani kız kardeşim. Parti öyle güzel oluyor ki, Sibel " benim hiç böyle bir sürpriz partim olmadı, ben de istiyorum " diyor.

İşte 28 Mart 2009 tarihinin başlangıcı bu sözler.

Bu sözlerden sonra Pınar Sibel'e bir parti hazırlayalım diyor ve tamam diyoruz. Şubat başına kadar pek bir şey yapmıyoruz. Bize Sibel'in Sitedeki arkadaşlarından birisi lazım, o tarafı koordine edecek, benim Sibel'den çok duyduğum bir isim var Pervin, tesadüfen Sibel'in mail listesinde mailini buluyorum. Pervin'e ne yapmak istediğimizi anlatan bir mail atıyorum, Pervin " memnuniyetle " diyor. Henüz fikir ortada yok, fikir Pınar'da.

Pınar ile Pervin buluşuyor, beyin fırtınsı yapıyorlar. Pınar fikri oluşturuyor. Bir video yapalım, gelenler, akrabalar, arkadaşları konuşun diyor. Sonra yer konusunda araştırmalar yaparken Ortaköy'de uygun bir yer olduğunu ekliyor Pınar.

Fikir güzel, beğeniyorum ama biz de video yok. Yardıma Neil yetişiyor, ondan alıyoruz videoyu. daha zaman var, pek bri şey yapmıyoruz.

Ben de bu arada katılımcı listesini oluşturuyorum, her tarafında GİZLİ aman SİBEL duymasın ibareleri ile dolu mailler gönderiyorum.

Son haftaya girerken yani 19 20 Mart'ta halen elimizde bir tane video yok, Pervin ise sitedeki ve uzaktaki arkadaşlarını organize etmiş. Ben de 22 Mart günü annemlere gidiyorum, ilk çekim onlar ile, sonra kuzenlerim Ahu/Hande'ye geçiyorum, onların da çekimi tamam. Sonra haftaiçi yeğenlerim Ezgi ve Selen ile buluşuyorum, yemek yedikten sonra onların da çekimleri tamam. Sonra kendimi çekiyorum.

Ne kadar zor, üst üste beşinci çekimi yaptığım halde, sırf heyecanlanmayayım diye kendi kendimi çektiğim halde, heyecanlanıyorum. Sonunda kötünün iyisi çıkıyor. Akşam Hazar'ın ki ve sonra Pervin'in videoları ulaşıyor, en sonda Abdullah, Lara ve Tark'ın videoları ulaşıyor, bir taraftan da annemlerden topladığım fotoğraflardan Sibel'e 45 yıllık bir albüm hazırlıyorum, annemle babamın evliliğinden, bugününe.

Perşembe akşamı bütün albüm ve videolar hazır, bir tek Pınar eksik. Cuma gecesi çekeriz diye planlamışız ama çekemiyoruz, Pınar'da da bir heyecan var, sabah çek diyor, sabah ise tek çekimde hallediyoruz.

Bu arada Sibel'in doğum günü 26 Mart ve ben evlerine gitmiyorum, onun yeribne Sibel, Abdullah, Lara ve Tarık'ı Cumartesi akşamı Ortaköy'de yemeğe davet ediyorum, biz bize ailecek minik bir pasta alır kutlarız diyorum, tamam diyorlar.

28 Mart 2009 tarihi gelmiş durumda, artık heyecanım son haddinde, herkesin haberi var, haberi olmayan bir tek kişi var o da Sibel. Gelene kadar da öyle kalmasını sağlamayı diliyoruz, mekana saat 4'te iniyorum, kuruyorum sistemleri, bir aksilik çıkmasın duasıyla herkes bri an evvel gelsin duasıyla bekliyorum, bekliyorum....

Sibel'ler gelmeden toplanıyoruz mekanda, herkes hazır, ışıklar sönmüş, Sibel içeriye girdiğinde sürprizimizi yaşıyor. Siteden arkadaşları, yıllardır görmediği akrabaları ben, Pınar, Hazar ve benim ailem sayılan dostlarım, Üner, Yelda, Gülbin, Neil....

Sonrasında fotoğraf ve video showları yapıyoruz ve geceyi tamamlıyoruz.

Gördüğünüz fotoğrafların ve videoların hikayesi de budur :))))

Sevgilerimle,

Haluk