9 Temmuz 2010 Cuma

Bu nasıl bir program !!!!!

Bilmiyorum seyredeniniz oldu mu? Veya hiç denk geldiniz mi?


Ne zaman yayınlanıyor, formatı ne onu da bilmiyorum? Dün gece 03:00 gibi uyandım, tivi açık, Zuhal bilmem kim ile STAR'da İZDİVAÇ diye bir program. tekrar diyor sağ köşesinde.

Uyku sersemi anlamaya çalışıyorum, ne oluyor, neler oluyor?

Sahnede bir kadın yanında bir adam, KARAR ANI diyorlar, nasıl diyorlar, anlaştınız mı falan? Eh kem, küm, şöyle oldu, çıktık, konuştuk, nokta koymadık, virgül koyduk, vs vs vs.

Bu arada sunucu diyor ki, siz gelmeden bilmem kim bey de, sizinle ciddi düşünüyormuş, siz gelmeden itiraf etti.

Bunun üzerine ortaya çıkıyor ki kadın bu adamla dün gece görüşmüş, hatta kızı ile falan da görüşmüş ama yanındaki adamla da evliliği konuşuyor. O bilmem kim bey yani, bir de o bilmem kim bey de bu sırada bu kadına karar vermiş ama arada 2 3 kadınla görüşüp telefonlarını istemiş.

Sonra, sahnedeki garip önce anlayamıyor, sonra anlıyor Ben arada Salata oldum falan deyip, bilmem ne beyin üstüne yürüyor, bir kavga, hop yayın kesiliyor.

Neyse, sonra 19 yaşında balık eti bir genç kız çıkıyor, ben evlenmek istiyorum diyor, ne istediğini söylüyor, sonra telefonlar geliyor, ben geleyim benle tanış diye, kız onlara tamam gelin tanışalım diyor.

Stüdyoda da evlenmek isteyen yaşlı teyzeler, amcalar var, sonra 60 yaşlarında bir amcaya, 55 yaşında kadınlar kalkıp geliyor, birbirlerini tanıyorlar, stüdyoya soruyorlar, nasıl yakıştılar mı, olsun mu, olmasın mı, vs vs vs

Baktım da, seyrertikçe şaşırdım, bu nasıl bir program? Buraya gelen insanları aileleri teşvik ediyormuş, para falan kazandıkları yok, kendilerini sergiliyorlar ama o kadar trajikomik bir durum ki. Yani inanın ağzım açık kaldı, uıykum kaçtı.

Yazık bu insanlara ya, yani yaşantımız bu derece mi dejenere, yapılan espriler, tanışma şekilleri, tarz, format. Yani yaşlı yaşlı teyzeleri, amcaları hadi yine diyeyim de, 20 li 30 lu yaşlarda olan insanların oraya çıkıp beni beğenen arasın demeleri, konuşmaları....

Ne bileyim, belki normaldir ama ben çok üzüldüm, acıdım açıkçası, bu insanlar nasıl kendilerini böyle bir duruma sokuyor, bu kişilerin çocukları, torunları onları seyrediyor.

Kadına soruyor ki kadının 4 çocuğu, torunları var, bilmem ne bey için geldiniz ama diyelim o sizi beğenmedi veya bu iş olmadı, sizi başka beyler arasın mı diyor, kadından gelen yanıt, yalnzılık Allah'a mahsus, beni yanında taşıyabilecek erkekler varsa arasın....

Yazık, ben Türkiye'me yakıştıramadım bu programı, bu insanları......

Sevgilerimle,
Haluk
4.2.2010 11:11