5 Temmuz 2011 Salı

Arena'da Kombine sahibi olmanın dayanılmaz hafifliği ... :)

Çok uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi bugün gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşıyorum :))

Benim de artık muhteşem stadımız TT ARENA'da bir kombine kartım var.

Canım yeğenim Tarık'ta koyu Galatasaray'lı. Geçenlerde onlarda sohbet ederken Dayı hadi alalım dedi, hiç aklımda almak yok, sen bir bak bakalım internetten fiyatlar uygunsa bakarız dedim. Hemen fırlamış, bulmuş, aldı getirdi fiyatları.

1.750.- TL kombine, 1.550.- TL GS Bonus ile ve 12 taksit. Tamam dedim hadi Salı günü gidip alalım. Yine bizler gibi koyu GS'lı Recep arkadaşımı da aradım, bak biz almaya gidiyoruz Salı istersen sen de gel diye, tamam dedi, bizim sevgili Sevcan Elif'i de aradım hadi diye, o da tamam dedi.

Bugün gittik aldık kombinelerimizi, Sevcan yetişemedi ama numaralarımızı aldı, bulabilirse alacak yanımızdan yer. Ama biz 3 tane kombineyi aldık.

O anda bizi görmeliydiniz, hani istedikleri bir şey olduğunda sevinen çocuklar olur ya, aynı o sevinç vardı hepimizde.

Bir de burada GS Yönetimini tebrik ediyorum. Çok organize ve profesyonel bir organizasyon yapmışlar. Görevliler son derece şık, güler yüzlü. Kombinelerin olduğu yere kadar arabanızla gidebiliyorsunuz, sonra kapıda size bir numara veriyorlar ( bankalar gibi ). Sekiz veya On tane gişe var, kuyruk yok bir şey yok. Sonra sözleşme yapılıyor, imzalıyorsunuz ve bir başka bankodan kartınızı hemen alıyorsunuz.Bizim hepsi hepsi toplam 10 dakika  sürdü bütün işlemler.

Sonra köşeye Çay / kahve ikramı koymuşlar, çayınızı veya kahvenizi alıp yine sunulan keklerden alarak stada giriyorsunuz ve stadın muhteşemliğini seyredip sabırsızlıkla ilk maça geleceğiniz anı bekliyorsunuz :))

İşte bu kadar mutlu olduğum bir günden, bu kadar güzel bir yazı çıkartabilirim, konu benim yazmam değil, konunun güzelliği.

Umarım 2011 Fatih Terim ile birlikte Galatasaray'ın yılı olur ve biz de buna stad da tüm gücümüzle destekleyerek eşlik ederiz.

Sevgilerimle,
Haluk
05.07.2011 17:00