9 Temmuz 2010 Cuma

Sevdiğinden nnasıl emin olabilirim?

haberturk internet sayfasında Nuran Yıldız hanımın bir yazısı var, sevdiğinden nasıl emin olabilirsiniz diye, ben de kendisine aşağıa kendi görüşümü yazdım, sizler ile de paylaşayım dedim :)))


sevgiler,
--->
Merhaba Nuran Hanım,

Yazınızın başlığı çok ilgimi çektiği için hemen okudum, neden ilginç geldi derseniz, bundan bir süre önce bir arkadaşım bana Haluk, birisinin seni sevdiğini nasıl anlarsın demişti. Ben de kendimce yorum yapmıştım. Bunu sizinle de paylaşmak istedim, umarım okursunuz

Bizlerin ortamı biraz da yaş ve meslek gereği SANAL oldu sanırım, o yüzden de bir çok ilişki sanal yaşanıyor, sanal yakınlaşmalar, sanal buluşmalar ve sonrası reele geçiş, ben de bunu bir sözle bağdaştırmıştım, sanal dünyada ki gerçeklik mi, gerçek dünyada ki sanallık mı?

Sanal olarak ille bir çöpçatan sitesi olması gerekmiyor, bugün bir çok insanın kullandığı sanal sosyal sitelerinin etkinlikleri (facebook, Xing, 2yuzcom..)de bir anlamda bu sanaldan reele geçişi kolaylaştırıyor, en azından sosyal bir etkinliğe katıldığınız da, abuk sabuk insanlar yerine, proiflini bildiğiniz ve bazı konular da görüş alışverişi yaptığınız insanlar ile tanışma şansınız oluyor, kimileri de çok güzel arkadaşlıklar kurabiliyor, kimileri de ciddi birlikteliklere başlayabiliyor. Bunun bir örneği belki de benim, düzenlemiş olduğum bir tekne turuna katılan bir bayanla iki buçuk senedir birlikteyiz, çevremizde de yine bu tür güzel birliktelikler yaşanıyor.

Bunun yanında çok doğal olarak hayal kırıklıkları da yaşanıyor. Neyse, konuyu dağıtmayayım, ben bu sanal alemin içinde uzunca bir zamandır yer aldığım için, bu alemde yaşayan reel insanların düşüncelerini daha rahat iredeleyebiliyorum.

Soruyu tekrar sorarsak, beni gerçekten isteyip istemediğini, sevip sevmediğini nasıl anlayabilirim? Bu soru genelde kadınların her zaman yaşayabilecekleri muhtemel bir ilişkide kendi kendilerine sordukları bir soru.

Benim yanıtım, o kişiyle bir yatağa girip sevişmekten sonra ilgisinin, sevgisinin ne olduğunu anlamanız biraz zor diyorum.

Bunun tersini o kadar çok gördüm ki, her şey o sevişme anına kadar, nedense sonradan erkek birdenbire kendini kadına layık bulmuyor, kadının gerçekten mutlu olması gerektiğini ama o kişinin kendisi olmadığını, kadının yaşamında sorun olmak istemediğini veya benzeri sözler, bahaneler oluyor, o ilgi ve alaka yerini umursamazlığa, keyifsiz ve mutsuz bir görüntüye ve monotonluğa döküyor, zaten bir süre sonra da bitiyor. Bitirirken de kadını onore ederek, hatanın onda değil, kendilerinde olduğunu öne sürüyorlar. Halbuki, o ana kadar erkek ne kadar istekli, sevecen, anlayışlı, o an gelene kadar herşey kadının istediği gibi giderken, yaşanan andan sonra bir şeyler değişiyor.

Bu tabi olumsuz tarafı, eğer olumlu bakacak olursak, yaşanan o andan karşılıklı olarak alınan keyif, mutluluk ve paylaşım, eğer sevgi gerçekse perçinlenecektir. O yaşanan özel an birlikteliklerinin devamını sağlayacaktır, tabi eğer gerçekten seviyorsa.

Bunun dışında birliktelikler sevişme anına kadar gerçeği asla yansıtmayacaktır, erkek beklediğini alabilmek adına arzu etmediği şeyler dahi yaşasa, belki sabredecek ve gerçek yüzünü o andan sonraki zamanda gösterecektir.

Sevgilerimle,
Haluk İlhan