9 Temmuz 2010 Cuma

İZEV ....


bugün müthiş duygulu bir gece yaşadım

İZEV vakfını bu sene ilk bütçelerimizi yaparken duymuştum

ne olduğunu sorduğumda

İstabul Zihinsel Engelliler için Eğitim Vakfı olduğunu öğrendim

sonra Cuma günü Lazar bey odama girdi

haluk ben haftaya yurt dışındayım, İZEV'in bir konseri var, Leman Sam, siz gidin diye iki tane davetiye verdi

pınar işlerinden dolayı gelemedi, ben tek gittim

önce az insan grubu vardı, sonra Mustafa kemal Merkezi doldu taştı, insanlar koltuklarda yer bulamadı
ve sahneye önce besteci Fani Hodara çıktı

buraya kadar konserdi

sonra o çocuklar geldi

nasıl güzeller, nasıl mutlular, hepsi çeşitli renklerde tshirtler giymiş

sonra leman sam geldi

ve birlikte İZEV için bestelenen şarkıları söylediler

ve bir ksımını sadece çocuklar söyledi, oynayarak, gülerek, eğlenerek, el çırparak

inanılmazdı

o duygu yoğunluğunu yaşamadan anlatabilmek olanaksız

herkes ayağa fırladı şarkı bittiğinde

dakikalarca alkışlandılar, kendileri de alkışladı

muhteşem bir görüntüydü, anlatması zor, yaşaması daha bir zor

sonra leman sam çıktı, bilinen şarkılarını söyledi

ama ben 3 şarkıdan sonrasına dayanamadım, gecenin yoğunluğunu leman sam'la şarkılar söyleyerek dağıtmak istemedim

çıktım evime geldim.....

İZEV'i mutlaka tıklayın, bakın, inanılmaz işler yapmışlar, hayran oldum

http://www.izev.org.tr/

sonra kendimden utandım

birbirni yiyen, hala fener gs kavgası yapan, dünya kadar zamanı buna ayıran birisi olduğumu düşündüm

bir kez bile aklıma gelmedi bu tür bir yaklaşım sergilemek, yardımcı olabileceğim konuları düşünmek

İZEV'i mutlaka ziyaret etmeliyiz, o çocukları görmelisiniz,

neyse

daha fazla duygusallaştırmayayım, yaşadıklarımı bir baba olarak anlatmak istedim

o çocukların da anneleri, babaları var

ve eminim o gece hepsi çocukalrı ile gurur duydu, tıpkı o anda anlasam da benim gurur duyduğum gibi

sevgilerimle

haluk

30.04.2007 00:25