9 Temmuz 2010 Cuma

Gonzi'den Haluk'a ...

bugün haluk sarhoş geldi eve


abi yani sarhoş gelmesini anlıyorum da o sarhoş haliyle bir de gidip bilgisayarını açmıyor mu, sinir oluyorum!!!

yani hadi açtın, bari biraz bir şeyler yap, yok kardeşim

açtıktan beş dakika sonra kafası düşmeye başlıyor, sonra biz burada yırtalım kendimizi, hiç olmadığı kadar cırrrrlıyorum ama duyan kim, arada bir de uyanıyor, dinliyor kendince

tamam diyorum becerdim, uyandırdım, şimdi kalkar gider yatar yatağına

neredeeeee, sevincimi yarım bırakmak için elinden geleni yapıyor ve o kafa küttt tekrar aşağıda

bazen sinir olsam da seviyorum ben bu adamı ya

bazen üşenmez benimle oynar, tık tık tık yapar vurur tahtaya, daha o vuruş tınısından kızgın mı değil mi anlarım, bazen o kadar kızıyor ki, o kadar sert vuruyor ki ben hiç bir şey yapamıyorum, korkumdan öyle kalıyorum, cırrlamaya son veriyorum.

geçenlerde bir film koydu, tanrım ben de televizyona yakın olan bölümde çalışıyordum, o kadar güzel bir filmdi ki ben bile seyrettim, sesim çıkmadı, sanırım bundan çok mutlu oldu

aslında tahmin ediyorum halukun kafa epey bir karıştı, benim ne zaman cırrladığımı, ne zaman hiç ses çıkarmadığımı anlayamadı henüz

ya üç sene oldu kardeşim, biraz benle ilgilen değil mi, eminim gidip sorsan en çok hangi ayağı seviyorum onu bile söyleyemez

bir keresinde benim de yeni zamanlarım, ben habire aynı bacağa çalışıyorum, hep aynı yer, ne bileyim ben de yeni keşfediyorum daha, meğer bu bacak onun oturduğu koltuğa en yakın bacakmış ve dolayısıyla televizyondan en uzak nokta, ben televizyon olduğunu bile bilmiyorum evde, bacaktan çıkan sese sinir oldu, sonra ben dalmışım

gece birden müthiş bir gürültü ile uyandım, gecenin bir saati, ne oluyor derken, bağrış, çığrış, silah sesleri, allah allah dedim, ne oluyor, bir terslik var, sonradan anladım ki

beyfendi benim cırrrlarımdan rahatsız olmuş, tutmuş sehpayı ters çevirmiş ve öyle bir ayarlamış ki, ben televizyonun dibindeyim, duyduğum sesler de televizyondan geliyor, aklınca çıkardığım sesten etkilenmeyecek

yer miyim ben, televizyon açıkken sustum ben de, hiçç enerjimi boşa harcamadım, sessizlik varken de cırrladım durdum

neyse bugünlük bu kadar, devam edeceğim anılarımıza..............