10 Haziran 2011 Cuma

Gezi Editörlüğü......

Nerelerden nereye :)

Gülüyorum, gülümsüyorum, hatta aslında havalara uçuyorum.

Hayırdır diyenler vardır mutlaka.

Aslında her şey bundan bir on beş gün önce sevgili dostum Berkan Bayram'ın beni araması ile başladı. Berkan matbaa, baskı işleri ile uğraşıyor, açıkçası çokta detaylı bilmiyordum, uzatmayayım, " Abi dedi, yakında bir dergi çıkartacağız, yepyeni ve sektörde tek olacak, burada bir gezi bölümü de yapacağız, sen yazar mısın buraya? "

Nasıl güzel ve keyifli bir teklif, tabi dedim gururla, yazarım dedim. Biraz konuştuk, baktım sonra beni Gezi Editörlüğüne de yazmış. Anlayacağınız artık sektörde en çok okunacak ve tek olacak bir dergide benim de gezi yazılarım yayınlanacak.

Dergi hakkında aşağıdaki basın bültenini sizlerle paylaşmak istedim, eğer büyük bir aksilik çıkmazsa derginin dağıtımına 1 Temmuz'da başlanacak.


Electric&hybrid cars
EHcars.net

OTOMOTİVDE TRENDLER DEĞİŞİYOR!
YENİ BİR DÖNEM GELİYOR...

Türkiye'nin ilk ve tek elektrikli ve hibrid araçlar dergisi yayın hayatına başlıyor. 

Gelecek 10 yılda toplam otomobil pazarının %10' unu yeni nesil elektrikli araçların oluşturacağı sadece Almanya'da elektrikli araba sayısının 1 milyonu geçeceği ve her yıl yaklaşık 800bin aracın satılacağı tahmin ediliyor. Fosil yakıtların bir gün sona ereceği gerçeği karşısında, maliyeti 1,5 TL'ndan tek şarj ile 100km yol yapabilecek olan elektrikli ve hibrid araçlar, tüm otomotiv sektörünü ve yan sanayiyi bu pazara yöneltiyor.

Genel yayın yönetmenliğini 'eletrikliarabalar.gen.tr' sitesinin kurucusu Oğuz Uğur'un yapacağı dergimizin ilk sayı kapağını yılın elektrikli aracı seçilen NISSAN LEAF oluşturuyor. Röportaj sayfalarımızda elektrikli otomobil yapımında lider Türk firması Oscar'ın Genel Müdürü Erdem Ufacık, Renault Genel Müdürü İbrahim Aybar ( programda ) ile BD OTO Genel Müdürü Osman Boyner ile yapılan röportajları bulabilirsiniz.

EHcars, tüm Türkiye'de eş zamanlı olarak bayi ve kitapevlerindeki yerini alacak olup; sektör temsilcilerine özel kurye ile, bayilere ise yay-sat ile dağıtılacak. 

Aynı zamanda e-dergi, e-mecmua gibi dijital platformalardan da erişilebilinecek, son 16 sayfası özel kağıda İngilizce basılarak, ABD – Avrupa ve Çin'deki önemli otomobil üreticilerine kargo ile gönderilecektir.

Elektrikli ve hibrid otomobiller pazarındaki ilk ve tek olan dergimizde, siz de markanız, araçlarınız ve bültenlerinizle yer alabilir, en doğru mecra ile sektöre ve müşterilerinize ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,
Berkan Bayram
G.Müdür