21 Haziran 2011 Salı

Cancan'ıma ......

Sevgili Cancan'ım,

Hani internet'ten enderde olsa karşına güzel insanlar çıkar, harika dostluklar kurulur ya, ben o şanslı insanlardan birisiyim.

Kaç senesiydi, 2002 sanıyorum seninle tanışmamız, sohbetlerimizin başlangıcı. Sonra yüz yüze görüşmemiz ve bugüne kadar uzanan dostluğumuz. Son zamanlarda yüz yüze görüşemiyor olsak bile MSN'den veya bir telefonla konuşmalarımız ve sitemsiz, kaprissiz, ön yargısız,  kaldığımız yerden devam etmemiz.

Gencecik yaşında üç çocuğunla boşandın, ama yaşama asla küsmedin, tam tersi yaşama daha çok asıldın ve kızlarını gururla, desteksiz okuttun. İş yaşamına devam ettin, başına gelmedik şey kalmadı, ama sen ısrarla " ben varım " dedin bu hayata, bir tek gün umutsuz bir durumda olmadın.

Kızının başına gelen talihsiz olayda, bir çok kadının gösteremeyeceği cesareti gösterdin, gittin " adalet " istedin, yetinmedin, medyaya gittin ve adaleti sağlamak için büyük çabalar verdin. Bir çok kadının pes edeceği, depresyonlara gireceği yaşadığın olaylarda hep dimdik durdun, seni hiç kimse yıkamadı, hiç bir şeyden yılmadın, hep sen oldun.

Kadın kimliğinin Erkek kimliğine göre daha altta düşünüldüğü bir ülkede tek başına bir iş kadını oldun, anne oldun, kadın oldun. 

Şimdi esas kendi mücadelen başlıyor Cancan'ım.

Bugüne kadar hep çocukların için, ailen için savaş verdin. Kendini düşünmeden, şimdi aynı mücadeleyi kendin için vereceksin.

Kanseri yeneceksin Cancan, tedaviler, kemoterapiler, ilaçlar, şunlar bunlar ile değil, o her zaman kendine güvendiğin zekanla, düşünce yeteneğinle, kendine inancınla yeneceksin Cancan. Sen bu yaşına kadar hayatta mücadele etmekten hiç kaçmadın, hiç kaçınmadın, asla pes etmedin.

Burada anlatamayacağım ne çok zorluklar yaşadın düşünsene evinde, ailende, işinde, onların hepsini yendin, Kanseri mi yenemeyeceksin? Senin vasıfların, kimliğin, kişiliğin, düşüncelerin ve annelik gücün, kanseri yenecek. Ama dediğim gibi Cancan, işi sadece tedaviye bırakma, sen yeneceksin bu mereti. Yeneceğine o kadar inanıyorum ki, sen de inan.

Cancan arkadaşım, dostum, asla pes etmeyeceksin, en ufak bir umutsuzluğa düşmeyeceksin, bunu biliyorum, çünkü bunu sen bu zamana kadar hep gösterdin, bundan sonra da göstereceksin.

Seni çok seviyorum Cancan ve düşünce gücüne güveniyorum. Senin yenemeyeceğin hiç bir şey yok.

Çok öpüyorum.

Sevgilerimle,
Haluk
21.06.2011 10:30