29 Haziran 2011 Çarşamba

En İyi Yönetici Kupası - çok teşekkürler

Dün akşam eski çalıştığım Scheidt & Bachmann firmasındaki Satış Müdürü arkadaşım Eray Almanya'dan 2 günlük iş gezisine gelmişti, dün akşam onunla birlikte çıktık. Ortaköy'ü özlemiş, sanıyorum en son Ekim ayında buradaydı.

Akşam Ortaköy'e Banyan'dan başladık, sonra Cheesecake, sonra biraz Sheerwood, sonra Patika Balıkçısı ve en son da Sanatçılar Evi'nde geceyi tamamladık, dolayısıyla alkol tavan yaptı :)

O yüzden bu sabah işe biraz geç kaldım. Odama girdim, oturdum, yarım saat sonra çalışma arkadaşlarım ellerinde bir kutu ile girdi ve bu size bir hediye diye elime tutuşturdular paketi. Heyecanlandım.

Açtığımda paketten yandaki hediye çıktı. Bir KUPA. Üzerinde " 2011 Yılının En İyi Yöneticisi - Haluk İlhan " yazan bir kupa. O an nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Hepsini tek tek öptüm, pekte konuşamadım heyecandan ama olsun, onlar benim onları ne kadar sevdiğimi biliyorlar. Buradan hepsine tek tek kocaman teşekkür ediyorum.

30 yıldır profesyonel yönetici olarak çalışıyorum, Mutlu Akü Sanayi A.Ş'de 1980 senesinde başlayan profesyonel iş yaşamım da bugüne dek bir çok şirkette çalıştım, kendimce ödül ve madalyalar aldım. İlk defa da bir kupam oldu.

Labsan A.Ş.'deki çalışma hayatım 1 Temmuz 2011 tarihinde bitiyor. Yeni ufuklara yelken açacağım. Bakalım bundan sonraki Profesyonel Yöneticiliğim nerede devam edecek.

Evrene isteklerimi yazdım, benim için en kısa zamanda değerlendireceğine inanıyorum.

Sevgilerimle,
Haluk
29.06.2011 11:00