2 Temmuz 2011 Cumartesi

Yağmur altında KARDEŞ TÜRKÜLER ....

Uzun zamandır büyük bir zevkle dinlediğim ve elimden gelebildiği kadar da canlı performanslarını takip ettiğim KARDEŞ TÜRKÜLER'i dün yine Kuruçeşme Arena'da izleme şansı buldum.

Pınar'a uzun zamandır diyordum, bir konserleri olsa da gitsek diye. 

1 Temmuz'da konserleri olduğunu duyunca Pınar ile konuştuk gidelim diye. Bu sırada da aklıma geldi, benim eski ( dün ayrıldım ama hemen eski oldu :))) iş yerimden arkadaşım Kemal'in bir sözü aklıma geldi, BKM'nin düzenlediği bir şey olursa haberim olsun demişti. Ona sordum bilet bulabilir miyiz diye, hemen sevgilisi Jülide ile konuştu, akşama 4 kişilik bilet ayarlanmıştı.

Sevgili dostlarımız Yekta ve Belgin'e de haber verdik, atladık gittik. Hava serin ama yağmur yoktu, konsere girdik, başlamasına bir kaç dakika kala yağmur başladı, sonra da bütün bir konser boyunca yağdı, son bir iki şarkısında ise yağmur kesildi.

O yağmurun altında rengarenk naylon yağmurluklar dağıtıldı. Şunu kesin olarak söylemeliyim ki, yağmur kimsenin keyfini kaçırmadı. Kardeş Türküler her zamanki gibi harika bir performans sergilediler. Millet dans etti, hüzünlendi, halay çekti.

Kısacası hiç dinmeyen bir yağmurun altında yaklaşık 2 saat dinledik, oynadık ve eğlendik.

Sevgili Kemal ve Jülide'ye buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. 

2011 senesinin konser açılışını Kardeş Türküler ile yapmak çok iyi geldi, umarım devamı da olur :)))



Sevgilerimle,
Haluk
02.06.2011 13:00