10 Ekim 2010 Pazar

Tavsiye : Evrenden Torpilim Var .....


Bugün sizlere okuduğum bir kitaptan bahsedeceğim, sanıyorum en çok satanlar listesinde olduğu için bir çok arkadaşım da okumuştur. Okumayan arkadaşlarım varsa hemen yapması gereken şey, sokağa çıkar çıkmaz bir kitapçıya giderek bu kitabı almasıdır. Adı EVRENDEN TORPİLİM VAR .....Aykut Oğut

Kitabı yazan vatandaşla uzaktan yakından bir alakam yok, onun da reklamını yapmıyorum, zaten onun da benim reklamıma gereksinimi olduğunu sanmıyorum.

Kitap son derece akıcı, rahat, kolay anlaşılır şekilde yazılmış. Bir Türkün yazması, kendi yaşamındaki örnekleri aktarması kesinlikle bir artı. Yabancı kitapların tercümelerini çok sevmiyorum, onların yaşam standartları bize göre çok farklı. O yüzden verdikleri bir çok örnek bizim örf, adet ve yaşam tarzımıza uymuyor. Ama bu kitapta verilen mesela bir kıskançlık örneğini biz alasıyla yaşıyoruz.

Ben kitaptan anladığımı söyleyeceğim, Ne isterseniz Evren bunu yerine getirecektir. Yaşadığınız her şeyden SİZ sorumlusunuz, sakın bir başka SORUMLU aramayın.

Bu kitap konusunda bir seri yazı dizim olacak, o yüzden kitabı size tavsiye ederek başlayacağım ve ilk yazım da kitaptaki EVREN'in oluşumunu anlatarak başlayacağım.

Daha sonra sizlere bu kitabı okumadan önce ve okuduktan sonra olanları, yaptıklarımı ve yaşadıklarımı anlatacağım. 

Ancak kitabı okuduktan sonra şunu gördüm, ben bu kitapta yazan bir çok şeyi farkında olmadan yapıyormuşum, siz de okuduğunuz da göreceksiniz. Yapıyormuşum dedim, çünkü yaptıklarımın ne olduğunu ve nasıl yaptığımı kitabı okuduktan sonra öğrendim.

Mesela benim HAYAL DÜNYAM mantarım var, dört sene yapmıştım, istediğim şeyleri onun üzerine iğnelemiştim; annem, babam, kardeşim, oğlum, sevgilim, sevgilimin oğlu, kankam, 6 tutmuş bir loto, Botswana odaklı bir Afrika haritası, vs ....Ne istediklerimi o zaman mantara yapmıştım, ama bunları evrenden istediğimi bilmiyordum, hadi bakalım isteyelim diye yapmıştım veya yapmışım.

Hayal Dünyamı bundan 20 gün evvel yeniledim, yani bu kitabı okuduktan sonra, zaten sonrasını sizlere anlattığımda olanları siz de göreceksiniz.

Anladığım kitabı okuduktan sonra anlıyorum ki, ben zaten evrenle konuşuyor ve istediklerimi oraya bildiriyormuşum :)

Neyse, ilk yazı için bu kadar tanıtım yeter. İlginizi çekti mi bilemem ama EMİN OLUN, kitabı aldığınızda ve okumaya başladığınızda ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Sevgilerimle,
Haluk
10.10.2010 11:30