31 Ekim 2010 Pazar

Ve mutlu son ....

Pınar'ın telkinleri ile ilgilenmeye başladığım ve Evrenden Torpilim Var kitabından başlayarak okuduğum kişisel eğitim kitaplarının kazanımları ve EVREN ile mailleşmem konusunda yazdığım yazı dizimin sonuncusunu bugün yazıyorum. 

Bu kadar süre yazmamamın belli nedenleri vardı, onlar da 1 Kasım itibariyle ortadan kalktığına göre artık dizinin son yazısını yazabilirim.En son anımsayacaksınız Evrene mail atmamda kalmıştık. Evrenden ne istediğimi anlattığımda Pınar, o şekilde bir istemin yanlış olduğunu, Evren'e tarif etmem gerektiğini söylemişti. 

Ben de bu sefer Evren'e daha net bir istek yazdım ve aşağıdaki gibi bir tanım yaptım;

- Yurt dışı ile bağlantılı bir iş istiyorum
- Yönetici konumunda olmalıyım
- ........... maaş istiyorum
- Sosyal haklarımın şunlar olmasını istiyorum ( Araba, Prim, vs vs )

Bunu yaptığım tarih 24 Eylül. Bu arada kısa bir anımsatma yapayım, benim anlaşmamın biteceğini bana söyledikleri tarih Mayıs, yani bana Mayıs ayından başlayarak Kasım sonuna kadar iş arama izni verildi. Ben de etrafıma, arkadaşlarıma ve bazı büyük kariyer şirketlerine ve kariyer.net'e o gün başladım. Aklımda iş arama var ama bir taraftan da şu düşünceler sürekli kafamda...

Yaşım çok ( 51 ) bana kim iş versin, neden bana bu kadar para versinler, benim yerime dolduracak gencecik insanlar var, çok daha azına çalışacak adam bir sürü, benim pozisyonumda iş bulmak çok zor, iş bulmam kolay olmayacak, vs vs

Yani ben kendi kendime zaten iş bulamayacağıma, daha doğrusu beni tatmin edecek bir iş bulamayacağıma inanmışım. Zaten öyle de oldu, Mayıs ayından Eylül 24'e kadar bir tane iş yerinden ne bir teklif, ne bir yanıt geldi, inanın BİR TANE BİLE YOKTU. Her geçen gün teklif gelmediğime bir taraftan sıkılırken, diğer taraftan da haklı çıkmanın garip bir paradoksunu yaşıyorum. Demedim mi sana, o kadar kolay olmayacağını söyledim değil mi? Bak aynen dediğim gibi oluyor işte....

Bu dönemde Pınar bana sürekli baskı yapıyor, yapma bunu, sen bu istekleri gönderiyorsun, karşılığında da evren sana senin istediğini veriyor, olumlu düşün, olumlu iste ve sonrasını biliyorsunuz..

24 Eylül'de bu takvimi yaptım, isteklerimi net bir şekilde yazdım gönderdim. Kendimi, Zihnimi ve negatif düşünceleri elimden gelebildiği kadar bertaraf ettim, her geçen gün daha umutlu olmaya başladım. Evet ya, 30 senelik tecrübem var, İngilizcem var, bir çok farklı sektörde deneyimim var, istediğim gibi bir iş olacak, vs vs ...

Ve Ekim'in ilk haftası içinde bir dönem çalıştığım ( yaklaşık 5 sene ) bir firmanın Sahibi ve Genel Müdürü beni aradı. Haluk müsaitsen bir bana uğrasan dedi. Bir konuda fikrini almak istiyorum dedi. Memnuniyetle dedim ve ertesi gün kendisini ziyarete gittim.Biraz sohbetten sonra yeni bir ürün getirdiklerini ve çok iddialı olduklarını ve bu ürünün yönetimini bana vermek istediğini söyledi. Ürün Güney Kore'den geliyor dedi, bu ürünün Satış & Pazarlamasından, Satış sonrası servisine kadar benim yapmamı istedi.

Uzatmayayım, sonuçta her konuda anlaştık, 1 Kasım'sa başlayacağım ve geçen hafta seyahatim organize edildi, 2 Kasım akşamı kısmetse Güney Kore'ye 10 günlük bir eğitime gidiyorum, döndükten sonra da başlayacağız.

Mayıs - 24 Eylül arası bir süreçti, tek teklifin gelmediği, kendimin bile inanmadığı, 24 Eylül - 10 Ekim arası ise farklı bir süreçti, benim ne istediğimi bilerek ve isteyerek geçirdiğim bir süreç. Ve 24 Eylül'deki isteklerime bir kez daha bakın, isteklerimin karşılığını yüzde yüz almışım. 

Kimi arkadaşım bunlara çeşitli bahaneler bulabilir, benim bunu Evren'e bağladığım gibi bağlamayabilir, kimi tesadüf der, kimi şans, bilemiyorum, o düşünceler size kalmış. Ama benim önümde bunun tersine yani EVRENDEN İSTEDİĞİMİ ALDIĞIMA dair çok örnek var, inanan insanların anlattığı ve Pınar ile birlikte gördüğüm örnekler. 

O yüzden siz inanın veya inanmayın, EVREN gerçeğini göz ardı etmeyin, İSTEDİĞİNİZ neyse İSTEYİN. Olur veya olmaz, ama inanın kendinizi çok ama çok iyi hissedeceksiniz. Ben hala evrenle yazışıyorum, isteklerim değişti ama artık neyi, nasıl isteyeceğimi biliyorum ve o sonsuzluktan bunları istiyorum. 

Sizleri mutlu edebilecek her şeyin gerçekleşmesi dileğimle ...

Sevgilerimle,
Haluk
31.10.2010 15:30