10 Ekim 2010 Pazar

ETV Kitabından referansla 2 : Ne istersek olur mu?

AO bu konuda çok kesin bir şey söylüyor. EVREN sizin istediklerinizi yapmakla yükümlüdür. Görevi o. Siz isteyeceksiniz Evren yapacak.

Yani özetle, siz mutsuz olmayı istiyorsanız, Evren'in bunu değiştirme şansı yok. Ne istiyorsanız Evren size bunu sağlamak üzerine görevlendirilmiş durumda.

Şimdi bu gerçekten okuduğunuzda saçma geliyor, biliyorum. Ben de aynısını yaşadım.

Sevgilim Pınar uzun zamandır bu enerji işleri ile uğraşıyor, deliler gibi okuyor, hatta Metin Hara'ya gittiğini ve oradan edindikleri tecrübeyi sizler ile Metin Hara'ya teşekkür adlı yazımda paylaşmıştım, çünkü ondaki değişimleri en iyi gözlemleyen insanlardan birisiyim.

Dört senedir birlikteyiz, ne zaman neye nasıl tepki vereceğiniz ezberlediğim sevgilimin, son altı ayda bir çok konuda pozitife doğru değiştiğini gözlemleyebiliyorum.

Buna şimdi çok ters tepki verir dediğim şeylere artık o ters tepkiyi vermiyor. Dolayısıyla ondaki değişimden benim de etkilenmemem olanaksız.

Geçen sene yaptığımız GAP gezisini burada paylaşmıştım. Ben o zamanlar bu enerji, evren, istekler konusunda neredeyse cahil olduğum için sevgilimin o gezide istediği şeyler oldukça kendimce şaka yollu takılmalar yaptığımı yazmıştım. Bir örneği tekrar anımsatmak istiyorum; Nemrut'a çıkacağız, hava durumu herkes, otel falan çok yağışlı olacak diyor sabaha, Pınar ısrarla güneşli olacak, görürsün bak, ben mesajı ilettim diyor. gece yattık, sabah 04:30gibi kalktık, güneşin doğuşunu seyredeceğiz. Çıktık dışarı bir damla yağmur yok, Nemrut'a çıktık, güneşi doğurduk, kahvaltımızı ettik, dönmek üzere arabamıza bindik, yağmur başladı ama nasıl bardaktan boşanırcasına.

Benzer bir çok olay anlatabilirim, İtalya'da, Prag'da, Türkiye'deki gezilerimizde. Ben hep bunu olaylara pozitif bakmak olarak düşündüm, arada da Pınar'a " ya sen şu yukarıdaki ile konuşsana şunu şöyle yapsın " tarzı espriler yaptım.

Halbuki bugün aynı espriyi yapmıyorum, onun nasıl olması istediğini mesaj olarak ilettiğini düşünüyorum. bunu sadece bu Nemrut örneği olarak anlattığımı düşünmeyin.

Şimdi ben kendi deneyimlerimden bir örnek vereceğim. Pınar bu kitabı okuduktan sonra ısrarla bana oku dedi. Aldım sonunda ve okumaya başladım. Hani ilk yazımda yazmıştım, okudukça kendimin de yaptığı ama bilmeden yaptığım bir çok şeyi deneyimledim, gördüm.

Sonra 24 Eylül tarihinde, kendimce bir yola giriştim. İstediklerimi bir sunu haline getirdim, üstüne de EVRENE MESAJIMDIR yazdım, panoma astım. O da yetmedi bir mail adresi uydurdum " istiyorum@evren.com.tr " ve o mail adresine ilk mailimi yazdım :)

Sonra neler mi oldu? ......Anlatacağım

Sevgiler,
Haluk
10.10.2010 13:00