11 Ekim 2010 Pazartesi

ETV Kitabından referansla 3 : Enerji frekansınız

ETV kitabında AO bir Enerji - Duygu Tablosu veriyor, hatta bu tabloyu diyor, bir kağıda yazın ve duvara yapıştırın.
Bu tablonun önemini de şöyle açıklıyor: Her enerji birimi ( bizler de dahil ) belli bir frekanstan yayın yapar.Dolayısıyla yaşadığımız olayların da kendine göre frekansları var. Enerjinizin nereden yayın yaptığını anlayabilmeniz için bir cihaz takmaya gerek yok, bizim anlayabileceğimiz hale dönüşmesi, zaten yaradılıştan var olan bir şey, adına DUYGU diyoruz.  Hissettiğiniz bütün duygular, enerjinizin elle tutulur hale dönüşmesinden başka bir şey değil.

Enerji - Duygu Tablosunu burada çok özet vereceğim, çünkü bundan sonrası için bu tabloya bakmanız gerekecek. Gösterim şekli Duygulara Yansıması - Parantez içindekiler ise örnek davranışları

100 - 95 : Şükreden ( Yolda yürürken kendi kendine çıkarttıkları seslere kahkaha diyoruz )
95 - 85 : Mutlu ( Gözlerinin içi gülenler, gülümseyenler )
85 - 75 : Umutlu ( Merhaba yerine, haydi hayırlısı diyenler )
75 - 65 : Sıkıntılı, stresli ( Amann ne bileyim ben ya diyen tipler )
65 - 55 : Kaygılı, şüpheci ( Habire başkalarını çekiştirenler )
55 - 40 : Şuçlayıcı ( Bunların hepsi bana düşman diyen tipler )
40 - 30 : Sinirli, Öfkeli ( Araba kornasını her çaldığında para kazandığını sananlar )
30 - 20 : Nefret Duyan, İntikamcı ( Elinde tornavida ile size doğru gelen adam )
20 - 10 : Kıskançlık, güvensizlik ( Ellerinde yemedik tırnak bırakmayanlar )
10 - 0 : Depresyon ( Köprü üstü sevenler )

Bu tablo neden önemli, sevgili AO'ya göre; her gece hangi frekans ile yatağa girerseniz, sabah aynı frekansla kalkarsınız, hani rüyalar şunlar bunlar tamam ama girdiğiniz frekans ile sabah güne başlarsınız. Yani diyor, akşam yatağa 55 - 65 frekansında yani Kaygılı girdiyseniz, sabahta yataktan kalktığınız da yaydığınız enerji 55-65 frekansında olacaktır.

Bu noktadan sonra yaydığınız enerji ve frekans karşılığında olayları kendinize çekeceksiniz. Açtınız gazeteyi okumaya başladınız, kötü haberler var, enerjinizi aşağıya çekecektir, daha evden çıkmadan 55 - 65 civarı olan duygu frekansınız, 40 -55 seviyesine düştü, ne yaptınız, birilerini suçlamaya başladınız, Başbakanı, Devleti, Milli Takım teknik Direktörünü, vs

Sonuçta siz kaygılı ve şüpheci bir duygu halindeyken mıknatıs gibi bu enerjinin çevresindeki olayları kendinize çekiyorsunuz, olaylara umutlu ve gülümseyerek yaklaştığınız da enerjiniz ve yaydığınız frekans yükseldiği için de bundan sonrası o frekanstaki olaylar ile karşılaşma şansını önünüze getiriyor.

Unutulmaması gereken şey ENERJİ sizsiniz, siz yayıyorsunuz bu frekansı, hani Murphy kuralı gibi; bir şey ters gidecekse kötüsünden başlar ve daha kötüye doğru gider. 

Murphy bu kuralı koyarken acaba enerji dönüşüm tablosunu u kullandı merak ediyorum cidden :)

Gelelim benim evren ile mailleşmeme, nerede kalmıştım, evet " istiyorum@evren.com.tr " adresini yarattım ve aşağıdaki maili yazdım ( ilkinde istegim di , sonra istiyorum'a döndü ) .

From: Haluk Ilhan [mailto:haluk.ilhan@gmail.com] Sent: Friday, September 24, 2010 9:55 AM To: 'istegim@evren.com.tr' Subject: Evrene mesajımdır

Düne kadar EVREN’e birisi mesaj yazacağımı söylese inanmazdım. Bu sabah oturdum EVREN’e mesaj gönderiyorum. Sevgilimin son dönemde yaşadığı şeylere ve inandığı şeylere bakınca bu da çok doğal geldi. O inanıyor, ben inanmıyordum, ancak bugün aynı inançsızlığı sergileyemiyorum.

Evren’e mesajım, beni mutlu edecek aynı zamanda şirkete kattığım değerler ile şirketi de yükseltecek bir iş istiyorumZamanı önemli değil, önemli olan keyifli, huzurlu ve tatmin eden bir iş olmasını istiyorum. Maddi olarak borçlanmadan geçinmemi sağlayacak bir iş istiyorum.

Kendi kabiliyetlerimi gösterebileceğim bir iş istiyorum, tatmin oldukça tatmin edebileyim.
Zamanım var ve karşıma çıkabilecek işler içinde beni ve şirketi en çok tatmin edecek bir iş istiyorum.

Sevgilerimle,

Haluk İLHAN
GSM : +90 533 334 52 37
halukdiyorki.blogspot.com
www.halukilhan.com 


Belki bunu okuyunca gülenleriniz olmuştur, ben de bunu yazarken gülerek yazdım, tarihe özellikle dikkatinizi çekerim, 24 Eylül, neden dikkat çektim, çünkü benim Scheidt & Bachmann firması ile anlaşamamın biteceği bana Mayıs ayında söylendi ve Kasım sonuna kadar maaşını ödeyeceğiz, sen bugünden itibaren iş arayabilirsin dediler. ve ben Mayıs ayından itibaren kariyer,net, kafa avcıları, danışman şirketler, tanıdıklarıma CV göndermeye başladım. Mayıs 24 desek, Eylül 24'e yaklaşık 4 ay demek .....

Sonra ....Anlatacağım ..

Sevgiler,
Haluk
11.10.2010 11:30