14 Eylül 2011 Çarşamba

Istanblue Anlat Galası - Ghetto

Geçen hafta evde film seyrederken telefonum çaldı, tanımadığım bir numara, " Haluk Bey " dedi, " buyurun benim " dedim, " sizi " dedi " bu Cuma yapılacak olan ISTANBLUE ANLAT gecesine davet ediyoruz, çift kişilik davetiye göndereceğiz, katılmak ister misiniz? " Genelde böyle davetlere pek çağırılan biri olmadığım için şaşırdım, " memnun olurum " dedim " ama benimle ilgisini pek anlayamadım, neden ben " dedim, " e dedi siz de bir blogger'sınız, o yüzden çağırıyoruz."

Blogger !!

Blog yazmaya başlamadan ve hatta başladıktan sonra bile bu blogun bu kadar işe yarayacağını düşünmemiştim gerçekten. Son bir kaç etkinliğe katılmam tamamen blogum sayesinde ve tabi siz sevgili okuyan arkadaşlarım sayesinde, çünkü takip edilen bir blog olmasa zaten çağrılmazdım.


Istanblue Anlat galasına geçeyim, öncelikle FriendFeed'de çok fazla blogger olduğu için orada bir sorayım dedim, katılanlar var mı diye, bir kaç arkadaş geleceğini söyledi.

Yer GHETTO diye bir yer, bir çoğunuz belki gitmiştir ama biz ilk defa gittik, Nevizade'nin sonunda cadde üzerinde bir yer. Teras katını bar haline getirmişler, öyle çok büyük bir yer değil. dekorlar ve güzel posterler ile döşenmiş.

Istanblue Anlat temasını 3 farklı kategoride düşünmüş Istanblue ekibi. Fotoğraf, Blog ve Grafik dalında, yüzlerce yarışmacının yapıtlarını incelemişler. İlk 3 kişiye de güzel hediyeler dağıttılar. Organiazsyon çok güzeldi, pırıl pırıl insanlar son derece kibarca karşıladılar, gece yarısına kadar içilen her içki bedavaydı, sonrasında kalanlar ücret ödediler.

Pınar ile birlikte kapıdan girdiğimizde tanıdık kimse yoktu ama bir çok insan birbirini tanıyordu. Sanıyorum bu da blogger'lar gecelerine aşina olan insanların buluştuğu bir gece olmasından kaynaklanıyordu. Sonra yavaş yavaş  Friendfeed'de sohbet ettiğimiz bazı arkadaşlarımız gelmeye başladı. Sevgili Zeynep, daha sonra Harun, Uğur ve ilerleyen saatlerde Cihan ile Seviye geldi.

Bir ara gözüm Istanblue Müdürü Alper Beye takıldı, yanına gittim, teşekkür ettim böyle güzel bir gece ve daveti için, oldukça güler yüzlü ve hoş sohbet birisi Alper Bey.

Gece yarısı olmadan da çıktık geldik, buradan Istanblue ekibine başta Alper Bey olmak üzere teşekkür ederim, bunun yanında organizasyon çok başarılıydı, organizasyon ekibine de çok teşekkürler. Son teşekkür de barmen arkadaşıma, muhteşem karpuzlu votka ve sonrasında öğrettiği tonikli votka kokteyline teşekkür ederim.

Sevgilerimle,
Haluk
14.09.2011 11:00