18 Ekim 2011 Salı

Lila Kutu .....

Geçenlerde Friend Feed'de sevdiğim bir arkadaşım olan AYN, bana bir mesaj atmış, Haluk bana adresini verir misin diye, ben de verdim, sonra sordum, hayırdır diye, hayır hayır dedi.

Aradan bir hafta falan geçti sanıyorum, adıma bir kargo şirketinden bir paket geldi, kimden geldiği belli değil, açayım, muhteşem leylak renginde bir kutu, üstünde " sevdiğin kadına bu kutuyu armağan et " yazıyor. O zaman Ayn'dan geldiğini anladım ama öyle güzel paketlenmiş ki hani içinde ne olduğunu merak ettiğim halde açıp bakamadım.

Tesadüf Pınar'ın da Maslak'ta toplantısı vardı, toplantıdan çıkınca müsaitsen uğrayayım diye aradı, ben de fırsatı değerlendirdim, gel dedim, sana bir hediyem olacak.

Pınar geldikten sonra kutuyu ona verdim, açtı, içinden güzel bir kart çıktı, üstünde Pınar ve Haluk diye bir mesaj, arkasında ise Burcu'ya tarafımdan yazılmış bir mesaj. Mesaj da Burcu ile nasıl tanıştığımız, onun en çok nelerini sevdiğim gibi bir yazı -ki kesinlikle tarafımdan yazılmış değil, altında Haluk yazsa da.

Doğal olarak Pınar sordu, Burcu kim diye, dedim bilmiyorum, ben yazmadım bunu, herhalde Pınar yazacaklarına karıştırmışlar Burcu yazmışlar, baksana yazıya göre biz güya Abant gezisinde tanışmışız - biz Pınar'la Tekne gezisinde tanıştık -, uzun siyah saçları varmış Burcu'nun- Pınar'ın kumral - sarı arası - .

Neyse ürünlere baktık, mükemmel hazırlanmış Kadınların bayıldıkları makyaj ve bakım malzemeleri. Pınar hepsini çok beğendi ( oje hariç, oje Yeşil - Mavi karışımı bir şey, hiç tarzı değil ).

Daha sonra Ayn ile konuştum, meğer herkese aynısını yapmışlar, işin esprisi de buymuş zaten. Biz de karıştırmışlardır diye düşünmüştük. Herkese giden kutuların içine arka sayfaya sevdikleri kadından farklı birine yazılmış notlar koymuşlar :)

Neticede sevgili Ayn'a çok teşekkür ederiz, bizi düşünerek bu güzel hediyeyi gönderdiği için. Pınar'da beğenisini zaten gördüğünde söylemişti. Maalesef o an fotoğraf çekemedik ama en azından nasıl bir şey olduğunu görmeniz açısından lilakutu'nun fotoğrafını kendi sitelerinden alıp koydum.

Sevgilerimle,
Haluk
18.10.2011 12:00