5 Mayıs 2011 Perşembe

İlahi varlıklar fotoğraflarınıza eşlik ediyor mu?

Her şey Facebook'ta benim de içinde olduğum bir fotoğrafın altında ve hiç tanımadığım birisinden okuduğum bir yorum ile başladı. Yorumcu şöyle diyordu : " Bu resimde ne kadar çok ORB var..harikalar...mutluluk olan heer yerdeler ". Yorumu okudum da çok üzerinde durmadım, öyle ya ORB diye bir şey duymadığım için bir kelime hatası veya eksik kalmış bir kelime olarak düşündüm.

Bir kaç dakika sonra bu sefer bir başka fotoğrafa, hem aynı kişi, hem benim sevgili Elif'ciğim evet haklısınız, siz söyleyince ben de dikkat ettim deyince, dur bakalım dedim, nedir bu ORB ve o yorumcu arkadaşımızın hazırladığı sayfaya ulaştım, kendisi de benim arkadaş listemde yer aldı.

Sayfasının adı ORB FENOMENİ. Hani ucundan bucağından biraz Evren'e bulaştık ya, merak ettim ve sayfasını inceledim, daha sonra da Internet'te biraz araştırma yaptım. İnananlar da var, bunların bilgisayar / photoshop tarzı şeyler ile yapıldığını düşünenler de.

Peki ORB ne o zaman, bunu açıklayan bir döküman var mı diye baktığım da aslında Türkçe pek fazla bir şey bulamadım, ancak yabancı dilde hazırlanmış onlarca site var ve ciddi ciddi araştırmalar yapılıp buraya eklenmiş.

Şimdi bu konu da biraz UFO gibi, hani inanan da var, inanmayan da. ORB'lar da bugün biraz o noktada, fotoğraflar da gözükenleri inananlar farklı yorumluyor, inanmayanlar ise farklı yorumluyor. Ancak işin gerçeği fotoğraflar ile oynanmamışsa, gerçekten ortada bir şeylerin olduğu.

Şimdi size bir forumda anlatılan ORB ile ilgili bilgi aktarıyorum, Mutlaka okuyun derim, gerçekten ilginç, zaten sonu şöyle bitiyor yazının " Bütün bunlardan sonra, şimdi evinizdeki fotoğraflarınızı bu gözle izleyin, hangi güzel anlarınızda ilahi varlıklar sizlere eşlik etmiş, bir bakın ".

İnsanlar sadece belli bir frekans aralığında duyabilmekte ve görebilmektedirler. Melek ve diğer ışık varlıklar ise farklı bir frekansta titreşirler.Çok sayıda insan, sadece somut olana inandığından, ruhsal varlıkların olmadığını düşünüp, yok sayarlar. Bunun sonucunda bu varlıkların sundukları yardım elinin farkına varmadan, umutsuz bir yaşam sürerler. İnsanlar ruhani dünyanın varlığı için kanıt aramaktadır. 
Melekler ve Yükselmiş Üstatlar insanların fotograflarında görünüp dikkatlerini çekebilmek için, Orb olarak görünme projesini başlatmışlardır. Böylece hem insanlara bir kanıt sunulacak, hem de Orb gören kişi ile temas kurulabilecektir.

Orbların daire şeklinde olmasının sebebi nedir ?

Bir Orb görüntüsü yakaladığınızda, siz ışık varlığın enerji alanını görmektesiniz. Işık beden veya merkabah normalde 6 köşeli yıldız şeklindedir. Varlık geliştikçe daire şeklini almaya başlar. Bu ise tamlığı ve bütünlüğü simgeler. Ayrıca küre diğer şekillerden daha yüksek bir enerjiye sahiptir ve enerji akışını kısıtlayacak köşeleri yoktur.İçindeki varlığı korur ve seyahati sırasında zarar görmesini engeller.
Neden her fotografta orblar görünmez ?

Orblar sadece belli bilinç seviyesindeki fotoğrafçıların çektiklerinde belirirler. Sevgi işin anahtarıdır. Orblar auraları genişlemiş beşinci boyut varlıklarıdır.Orbları görüntüleyebilmek için sevgi bilincine ulaşmalısınız.

Resimlerde Orblar yoksa o bölgede ruhani varlıklar yok mu ?

Hayır. Ruhani varlıklar heryerdedir. Bu fotografçının yanlış açıda olduğunu veya doğru bilinç seviyesinde olmadığını gösterir.

Orbları nasıl görüntüleyebiliriz ?

Sadece kalbinizi açın, melekleri ve varlıkları düşünün fotografınıza davet edin. Sonuca şaşırabilirsiniz. Birçok boyut bulunduğu ve hepsi farklı frekansta titreştiğinden bir çok değişik renk ve şekilde orblar görülebilir. Her melek, başmelek, ruh kendine özel bir şekle ve renge sahiptir. Her Orb merkez bölgesinden ilahi enerjiye bağlıdır ve en saf ilahi ışığı yansıtır. Dış hat korunma hattıdır. Korunma halkasının dışında aura bulunur ve bu bölge sizin auranızla temas eder. Böylece aranızda bilgi alışverişi sağlanır.